2015. szeptember 2., szerda

Szereplők!


Cara Henderson
Kor:18
Állapota:Egyedülálló
"Az életem sosem volt átlagos,az apám egy maffia vezér,aki sosem törődött velem.De mikor elraboltak,minden megváltozott.Beleszerettem az elrablómba.De ezt még magamnak sem mertem beismerni."



Niall Horan
Kor:20
Állapota:Egyedülálló
"Az nap mikor először találkoztam Cara-val,Harry lelőtt egy embert és ő ezt végig nézte Harry őt is megakarta ölni mert sosem hagy szemtanukat.De ezt nem engedhettem,valami vonzz Cara-hoz.De nem tudom mi.Talán beleszerettem???" 




Harry Stylas
Kor:20
Állapota:Egyedülálló
"Meg akartam ölni,de Niall miatt nem tettem úgy tekintek rá mintha a testvérem lenne.De mégis és vagyok a banda vezére ezért azt mondtam ha már nem öljük meg raboljuk el hogy nehogy valakinek is eljárjon a szája."






Louis Tomlinson
Kor:21
Állapota:Kapcsolatban: Elenor Calder
"Cara-val nagyon jóba lettünk,tudtam hogy ő is érezz valamit Niall iránt, mint ahogy a fiú is iránta.De számomra Elenor biztonsága volt a legfontosabb. Mindent megtettem hogy ő és a baba biztonságba legyen."




Liam Payne
Kor:22
Állapota:Kapcsolatban: Sophia Smith
"Igazság szerint mi is elraboltuk Sophia-ékat még annak idején.De örülök hogy megtettük mert akkor nem lennék most velünk.És nem lennénk boldogok"





Zayn Malik
Kor:21
Állapota:Kapcsolatban: Perrie Edwards 
"Mindent megtetszek annak érdekébe hogy Perrie boldog legyen.
Nekem csak az ő boldogsága számít.Ha ő boldog és is."






Eleanor Calder
Kor:18
Állapota:Kapcsolatban:Louis Tomlinson
"Átérzem Cara helyzetét mert velem is ez történt meg és a többi lánnyal is, elraboltak minket.Majd beleszerettem Louis-ba,és mindannyiunknak Stockholm-Syndrome-ja volt.Az az más nyelven mind beleszerettük az elrablónkba."





Perrie Edwards
Kor:18
Állapota:Kapcsolatban:Zayn Malik
 "Először én is úgy voltam vele mit Cara el akartam szökni de nem sikerült.Tudjátok van az a mondás hogy:Megszoksz vagy megszöksz.És mivel nem tudtam megszökni így beletörődtem, majd beleszerettem Zayn-ba."






Sophia Smith
Kor:19
Állapota:Kapcsolatban: Liam Payne
"Soha nem akartam ilyen életet élni,beleszeretek egy bűnözőbe aki nap mint nap embereket öl.De mégis szeretem és ez ellen nem tudok mit csinálni."




Mellékszereplők...





Nathan Ross
Kor:22
Állapota:Egyedülálló
"Jack engem választott a lánya mellé aminek nagyon örülök,mert én fogom tőle örökölni a maffiát és még a dögös lányát is megkaptam.Milyen szerencsés vagyok."






Sarah Harris
Kor:18
Állapota:Kapcsolatban: Dylan O'brien
"Az óta az este óta nem hallottam felőle,Megfordult minden a fejemben.Mi van ha az apja csinált vele valamit?Talán megölte a legjobb barátnőmet.Vagy elrabolták.Én mondtam neki hogy szóljunk az apámnak mert ő zsaru és vége lehetne ennek az egésznek.De ő nagyon félt mi lesz ha az apja megtudja hogy ő nyomta fel inkább nem csinált semmit."

4 megjegyzés: